Hus-sneak peak

En lite sneak peak på sims-huset kan sitta väl på sin plats här idag. Precis som jag lovade så ska ni såklart få se ytterligare en del av huset innan jag åker iväg på lite jul vacation med min darling.
Faktum är att ni ska få se the backdoor idag.

Och även om De Hex familjen har det rätt bra ställt nu för tiden så tar det ändå ett tag att bygga upp ett hus från grunden. Ja och simsare kan ju vara lite kräsna ibland. Så dte tar sin lilla tid. Men voilá!

The sims 3 - Huset

Som sagt en del arbete återstår men det kommer så småningom och då ska ni såklart få se det också. Frågan är ett sims-hus någonsin blir helt färdigt?


Kommentarer
Karen

Rolig blogg,nu vart jag sugen på lite sims...det var evigheter sen.



K

2009-12-14 @ 19:47:19
URL: http://karenz.blogg.se/
lisa

Hej!



Jag skulle gärna få kontakt med dig, så maila mig gärna.



Mvh Lisa

2010-02-03 @ 11:26:36
J

Haha jag tror att jag måste ta och spela lite sims nu! :D

2010-02-17 @ 16:29:45

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0