Demonstrera i The Sims 3

A sims tale - Legacy Challenge

Sandra frågade om hur man gör för att få simmarna att demonstrera och jag väljer att svara på kommentaren via ett inlägg eftersom det kanske är fler som funderar på det eftersom detta nämndes i ett av inläggen om De Hex-familjen [HÄR]. Detta är inget jag själv är bekant med men däremot så demonstrerar ofta simmar utanför statshuset, jag har inte provat om det går att joina dem men det är absolut något som ska provas, dock har jag inte hört någon annan göra detta innan. Om någon annan jar tankar om detta så får ni gärna kommentera.

För övrigt så har jag haft en hetsig vecka och någon tid för sims har inte funnits men det lär garanterat komma i helgen. Spelsugen värre nu! ;)

Kommentarer
sandra

tack för svaret! :D

2009-11-16 @ 12:32:15

Kommentera


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0